Sunday, November 2, 2008

TaG By KaK AzZa

This time... I've been TAG by Kak Azza... well... it was like a syndrome.. once you've been TAG... you will get another TAG... so... be sporting laaa... just answer the question.... huahauhauhauhauhua... :D

[1] Bekas kekasih saya adalah :
do I need to answer this... past is past... I don't want to remember the past...

[2] Saya sedang mendengar :
My Baby You... hauhauhauhauhau... :D

[3]Mungkin saya patut :
study... exam is just next week... uuuuuwwwaaaaaaa!!!!!!!!

[4]Saya suka :
blogging... sleeping... shopping.. and many more...

[5]Sahabat-sahabat baik saya :
do i need to list them... emmm.... I have many friends... but my best friends is my hubby...

[6]Saya tak paham :
people that too jelousy... :(

[7] Saya kehilangan :
one of my friend... she move to other place... and I lost contact with her... I heard that she got some problem... emmm... may ALLAH give her strength to face her problem...

[8] Ramai yang berkata :
some people think that I'm not friendly... well... you don't know me...

[9] Makna nama saya :
lemah lembut dan bersopan santun..... huahuahuahuahuahu... my family especially my sister laughed when she know the meaning...

[10] Cinta itu adalah:
love is too abstract to describe by words... or to paint an art... only the person in love could describe it in her own way...

[11] Di suatu tempat, seseorang sedang :
sleep... my kids.... :)

[12] Saya akan cuba :
study before it too late.... uuuwwwaaaaaaaa.....

[13] Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever and never end...

[14] Telefon bimbit saya :
HTC

[15] Bila saya terjaga dari tidur :
my hubby will kiss me... hehhehehehhehehe...

[16] Saya paling meluat apabila :
my hubby didn't trust me... eeemmmm... what to do....

[17] Pesta/Parti adalah :
too wide definition... but for me.. let it be birthday party... :)

[18]Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
cat.... fish...

[19]Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
I'm on top of the world.... my wedding day... 21 years old... hehhehehehhe

[20] Hari ini...
saturday night...

[21]Malam ini saya akan :
emmm... let it be a secret.... hehehhehehehhehe....

[22]Esok pula saya akan :
study... study... study....

[23]Saya betul2 inginkan :
BMW... Bangalow... huahuahuahuahua... my dreams....

[24]Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
haaaaa.... new pimples... iiiyyyeeeeewwwwwww

[25]Pusat membeli-belah atau arked permainan :
PKNS... SACC... MIDVALLEY.... SUNWAY...

[26]Makanan Barat atau Jepun :
i prefer steaks, pizza, rather than sushi...

[27]Bilik yang terang atau gelap :
let it be dark... sleep like sleeping beauty.... huhuahuahuahua...

[28]Makanan segera adalah :
meggi...

[29]Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
abang... ayang tersalah hantar laa sms tuuu....

[30] Adakah anda ingin panjangkan TAG ini??
no laaaa...

(31) Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni?
Alhamdulillah....

[32] Bila kali terakhir anda cium mak & ayah korang?
my mum... last week... my late father... on his last day... before he passed away...

[33] Sudahkah anda korek hidung pada hari ni?
i refused to answer such question...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...