Friday, December 5, 2008

Nak tengok rumah orang laa pulak...

kontraktor sadi suruh tengok rumah org... utk design gate ngan colour rumah... so layan....

cantik tak kalau tiles kat car poarch tuu buat mcm niiii... perasan tak tiles tuu dia letak kat tiang pagar... nampak mcm menarik...


cantik tak kalau pagar buat mcm niii... so privacy...


ataupun pilih design yang lebih kurang macam nii.. simple...


nak cat warna cokelat laaa... nampak mcm country sikit...


aper kata survey... danish tanya niiiii......

13 comments:

CuTeMiUt78 said...

sadi...semua cantik rasanya

CuTeMiUt78 said...

but yg first tu very simple sgt..cuma memang cantik bila ada tile kat tepi tu

CuTeMiUt78 said...

yg no 2 tu.. rasanya ok kot.. privasi skit la...

CuTeMiUt78 said...

yg no 3 tu.. more cam expensive tapi still ok gak..

CuTeMiUt78 said...

yg tu gambo umah sadi ke..

CuTeMiUt78 said...

eh.. dah siap renovate ke..

CuTeMiUt78 said...

klu dah siap... memang cantik kaler coklat.. sama ngan kaler rumah.. nice.. memang nampak cam country

CuTeMiUt78 said...

just beri pendapat je.. heh..heh.heh

wanie said...

kaler rumah warna coklat mmg cantik..wanie pun suka kaler coklat

wanie said...

suka pagar no 3 tu

SaDi said...

cutemiut... rumah sadi tak siap lagi... masih banyak yang tak siap... tak siap plaster ngan tiles lagi... baru siap naik pagar ngan halfway wiring.... huahuahuahua :p

wanie...sadi tengok rumah org lain utk dapatkan idea... yg mana masuk budget... yang itu yang sadi pilih... huahuahuahuhua :D

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

semua cantik tp mmg sukelah pagar yg tutup kayu habis tu hehe..

tak sukelah klu ada org nampak sy tgh seksi masa basuh lantai kehkehkeh...

reena said...

kite suke pagar kayu...alemak... rasenya takde dlm senarai sis la....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...