Tuesday, January 27, 2009

Makan Besar Di Depan Rumah :D

Ini sebenarnya cerita masa malam tahun baru cina... huhuhuhhuhhu... kitorang kat rumah pun makan besar kat rumah jugak... huahuahuahuahuahuahua :D mmg laa kitorang ni tak sambut tahun baru cina... tapi menyambut makan bersama sempena cuti yang lama.... huahuahuahuahuahuahua :D

memandangkan dah lama tak barbeque... so apa lagi... sadi dan hubby pun masak laa barbeque kat depan rumah.... punya laa seronok makan kat luar... huhuhuhuhuhuhuhu :D

so... meh layan gambar sadi and family barbeque.... :p

ada daging... ayam... udang... dan sotong... huahuahuahuahua :D


barbeque kat tepi kolam... :)


dah pukul 8.00 malam... masa untuk makan :p


budak terakhir yang habis makan... bluurrrppppppp... :)


alhamdullilah... selamat bercuti dan selamat enjoy bersama keluarga :)

6 comments:

arine said...

sonok nyer berbabaque di depan umah!

liwaniel said...

sadi..seronok nye berbbq...wanie nak buat bbq kat rumah susah sikit..maklumla dok rumah tinggi..tempat bbq jauh pulak dari rumah..leceh

zeti said...

amboi bestnye bbq dpn umah ;) sadi tau x camne nk buat sos blackpepper? klu tau nk recipe yer :)

nURmALa mAZLan said...

wak!!! best nyer bbq depan umah..uish!!! daging2 bakar tu menggoda la

SaDi said...

arine... ha ah... mmg best bila makan... tapi part nak mengemas lepas bbq pun best jugak... huahuahuahuahauhua :p

liwaniel... takpe... macam citer p ramlee laa... amik bau je bila makan... huhuhuhhhuhuhhu :D

zeti... ooo... nak tau resepi... mudah je... sadi pun beli kat pasaraya...pek perisa lada hitam... pastu tumis bawang.. masukkan perencah... taraaaaaa... dah siap :D

nurmala... huhuhuhuhuhu... mmg sedap... :D

CuTeMiUt78 said...

wah.. seronoknya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...