Wednesday, January 30, 2008

Selamat Harijadi Danish!!!!



19 Januari 2008.


Aku bangun pagi ni dan terus mengejutkan Danish. Aku nyayikan lagu selamat harijadi buatnya. Setelah menyiapkan anak-anakku, aku menghantar mereka ke taska. Hari ini aku perlu menghadiri kuliahku.


Aku mula belajar pada 12 Januari 2008 dan ini merupakan semester kedua. Keputusan semester pertama sangat memberangsangkan dan aku berazam untuk berusaha dengan lebih kuat dalam semester ini.


Aku bercadang hendak membeli kek harijadi setelah kuliahku selesai. Nasib baik kelasku habis awal kerana Dr Haidar tidak masuk kelas. Suamiku sms dan memberitahu bahawa kek telah dibelinya tadi.


Nasib baik hadiah harijadi Danish telah dibeli, sebuah basikal baru. Danial pun dapat basikal baru. Setelah aku sampai dirumah, aku berehat sebentar. Kemudian kami sekeluarga meraikan harijadi Danish yang ke 2. YEEEEEEAAAAAA.... Danish dah pandai tiup lilin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...