Wednesday, January 30, 2008

Danial Akmal Syahir



Danial adalah anak keduaku. Dia sangat pendiam dan sukar untuk berbicara. Walaupun umurnya hampir 4 tahun, dia masih malu untuk bercakap.
Sewaktu aku hantar Diyana ke sekolah, aku telah menyatakan bahawa Danial memang seorang yang pendiam. Semasa aku mengambil anakku pulang dari sekolah, cikgunya memberitahuku bahawa Danial sangat berminat untuk belajar. Dia meminta agar Danial juga dimasukkan ke tadika.
Danial seorang yang periang dan sangat bersemangat untuk ke tadika. Aku rasa, memang sesuai dia diberikan pendedahan awal untuk belajar. Aku terus mendaftarkan Danial untuk sekolah. Danial sangat gembira apabila dia berpeluang untuk memakai uniform sekolahnya.

1 comment:

Eija @ Purple28 said...

ewah...banyak nye entry..ni balas dendam..eh .Maklumla dah dapat line internet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...