Friday, August 22, 2008

Danish Nap Time

This pictures taken on our way to Sungai Buloh last week. He so sleepy but refuse to lay down. ZZZZzzzzzzzzzzzz......



6 comments:

Purple 28 said...

ala...tomei..tomei...

SaDi said...

Perasan tak baju Garfield dia pakai tu pun (Z). Sebab tu kena aura Garfiled, ZZZzzzzzz

kak ja said...

Salam Sadi,
Lawaknya tengok gambaq2 tu.. teringat anak bongsu kja, Adik.. Dulu2 pun dia mcm tu, selalu duduk atas riba kja di dpn, n kekdg berdiri.. Dlm berdiri tu, tak sedaq plak dia dah zzzzzzzzzzz sambil menumpang dagu kat dashboard...

SaDi said...

Itu laa, anak saya pantang dapat air-cond, asal masuk kereta je terus lelap pasal sejuk. kekadang tu tak perasan yang dia dah tertidur kat belakang. Kalau angin dia tak baik, dia marah org kejutkan dia tidur macam tu. Itu yang snap gambar dia tidur.

Mama Ju said...

wakaka...ank saya pun cam gitu gak..lawak lak bebudak ni

SaDi said...

bebudak.... mmg comel especially waktu tidur!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...