Tuesday, September 9, 2008

9 Ramadhan 1429

My menu for today….

Enjoy…

Ayam Masak Kicap… Diyana Favourite…


Ikan Keli Masak Lemak Cili Padi… My neighbour give to my hubby… Thank You En Mad Radzi…


Blackpepper Meat


Tomyam… still got yesterday left over…


Mixed Vegetables


Papaya


Sweet Desserts


Sugar Cane Juice



Blrrruuuuuuuppppppp… hehehhehehhehe… alhamdullilah.. :D

13 comments:

Mama Ju said...

ya ampun...air tebu tu, meleleh saya tgk...huhuhu...still ada pepaya...ada tanam kat blakang umah ker?...wakakaka

SaDi said...

hahahaha... mmg ada tanam punn.. bila kasi jee duit... buah pun datang...huhuhuhuhuhu....

azza_irah said...

waaaa...ni buka puasa ke buka kedai makan ni...ekkekek..slera nya...jenuh la kl akak makan ni nak g terawikh...

SaDi said...

hehehehhe... kita terawih kat rumah jee... budak-budak kat rumah ni pukul 9 dah masuk tidur... so sembahyang kat rumah jeee... hehehehheehehhe...

cendawanintim said...

wahhhhh, meriahnyer laukkk..

betik sure tak tinggal kan...kita dah ganti ngan pisang ari ni..

SaDi said...

hehehhe... tembiakai dan papaya tuu sejukkk.. tu yang sedap makan masa berbuka.... hehehehhehehe....

miszrLina said...

adussss....
ku tergOda...
ayam msk kicap..
daging black pepper...adusss...
lazat sungguh..hik2

CuTeMiUt78 said...

mak aih... sodapnya.. meriah sungguh ngan pelbagai lauk pauk.. bestnya..

kirana said...

mak aiiiii..byknyaaaaa menu...masak seme lak tu..aduhhhh

air tebu tu sgt best..sy suka air tebu!

Ummibatrisya said...

salam,

thank for the idea...

balik karang nak beli betik pulak :)

Kejuruteraan Mekanikal L&L said...

miszrlina... daging black pepper tuu memang favourite... kalau tak dapat makan kayu (Steak) dapat rasa daging black pepper pun dah cukup puas hati.... peeeehhhhh... SEDAAAPP!!!!

cutemiut78... hehhhehe... yang tengok pun rasa sedap... yangg makan laaaaggggiii ssseeeeedddaaappp...hehehhehehe...

kirana... air tebu tuu mmg mintak org tuu mesin baru... takut terkena air tebu basi... tu yang rasa fresh giillleee... huhuhuhuhu..

ummibatrisya... hehehhe... beli..beli... jangan tak beli.... huhuhuuhu.....

SaDi said...

huahuahuhauhauhau... tadi silap guna login... hehhehehhe... itu hubby punye login.... :D

busyuksayang said...

sadi, nampak best jer air tebu tue...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...