Tuesday, December 2, 2008

Datuk Siti terima orang ketiga?

Another gossip.... heheheheh... LAYAN.....

Wah, cerita mengenai Datuk Siti Nurhaliza tidak pernah sunyi dalam industri hiburan sama ada mengenai karier mahupun peribadinya yang sentiasa menjadi perhatian media. Terbaru berita yang bertiup kencang kepada peciter mengenai Datuk Siti yang bakal menerima kehadiran orang ketiga dalam rumah tangga mereka mampu memberikan sinar bahagia kepada Datuk K.

Sumber memberitahu kepada peciter, Datuk Siti dan suaminya dilihat telah mengunjungi satu klinik di Klang yang dikhaskan untuk VVIP bagi membuat pemeriksaan kesihatan di situ. Dikatakan pasangan itu telah membuat perkara yang sama di klinik tersebut untuk membuat pemeriksaan pregant test bagi memastikan sama ada Siti mengandung atau tidak?

Hasil daripada pemeriksaan yang dilakukan oleh pasangan itu tidaklah diketahui sama ada berjaya atau tidak? Tapi jika sudah sampai ke klinik itu pasti keputusannya positif ya? Jika benar mengenai perkara itu nampaknya sinar bahagia sedang menanti mereka sekeluarga tidak lama lagi dan perlulah tunggu berita gembira itu diumumkan oleh Siti sendiri.

Peciter: Janganlah rahsiakan berita gembira lagi...

38 comments:

wanie said...

betul ke?..siti nak dapat baby?

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

mcm ada kene mengena je lagu melawan kesepian kat blog saya tu kan...

susahnye jadi artis bila semua kisah peribadi org nak tau hehe...

CuTeMiUt78 said...

heh..heh... heh.. ya ke.. citer ni

CuTeMiUt78 said...

wah ni citer sensasi ni..

CuTeMiUt78 said...

klu betul la.. alhamdulilah kan.. memang bersinar2 hidup ct

CuTeMiUt78 said...

tu yg dinantikan peminat2 ct.. semoga berbahagia hendaknya..

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

hrp2 lerr

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

lamo menanti tuh

~Eila @ Along~ said...

bagusla kalo dah ade tanda positif..sute die tensen..artis lain sama batch kawen sumer dah preggy- nora danish, erra, dynas

wanie said...

kalau betul bagus la

Nurmala said...

kita pernah dapat gak email ni.. tapi x baca la pulokss kenapa nyer

mummysyafie said...

kalau betul taniah la..sian ct dah lama tunggu

SaDi said...

wanie... moga dia dpt baby... :)

nrina... itu yg bezanya org biasa ngan org glamour... semua bende org nak amik tau...

cutemiut... tak tau laa... ni gossip jeeee... tapi kalau betul... alhamdullilah... moga dia happy... :)

lovelyzz... harapnye biar laa betul... tak laa dia sunyi sgt...

eila... hhehehehhe... harapnyeee... biar laa betul... :D

nurmala... sadi pun baru tau... tu yg buat n3 niii...

mummysyafie... semoga betul laa cite niii.... :)

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

byknyer mamamitul komen

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

x terlawan den

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

mamamitul lakkk...mamamirul

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

;)

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

x pola..bgla dia menangkan

aNIe said...

Sadi...akak suspen aje bila kata orang ketiga...ingatkan Siti dah redha untuk terima 'orang ketiga' yang lain..heheheh

wanie said...

kalau betul tak sabar nak tgk rupa dia preggie

SaDi said...

lovelyzz... hehehe... komen laaa... byk masa lagik kalaunak menang... huahuahua :D

kak anie... hehehehe... ni berita baik tau... moga betullaaa gossip ni...

wanie... ha ah... nak tgk baby diua ikut muka saper.... huahuahuahua :D

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

rasenyer x kan menang kutt...

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

rasenyer x kan menang kutt...

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

x pe..bg cute je yg menangg

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

;)

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. mamaafif betul kata sadi.. masih byk masa lagi tu..

CuTeMiUt78 said...

nak bagi kita menang erk..

CuTeMiUt78 said...

wah.. ni kira menang tanpa bertanding la ni ya..

CuTeMiUt78 said...

heh.heh..heh.. jgn marah aarr tuan rumah..

CuTeMiUt78 said...

only 4 fun kan..

CuTeMiUt78 said...

klu betul la ct preggy.. memang syukur2 sgt..

CuTeMiUt78 said...

maka tertutup la segala fitnah tentang dia..

CuTeMiUt78 said...

biasa la kan.. mulut manusia tak blh ditutup.. macam2 citer yg tak sedap didengar tentang artis2 ni..

CuTeMiUt78 said...

klu betul la ct preggy kita tunggu pengumuman gembira dari pihak dia..

CuTeMiUt78 said...

kan sadi...

CuTeMiUt78 said...

insyallah...

CuTeMiUt78 said...

:)

:iBuAfiQah: said...

kalu betul la cter niey..
bagus la..
ct pun dah lama nak timang anak kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...