Wednesday, January 28, 2009

Kisahnya Melapor Diri Untuk Bertugas

Hari ni merupakan hari yang paling memenatkan... macam masuk amazing race laa pulak... dari satu tempat ke satu tempat... nak melapor diri bertugas ni punya laa payah... bukan buat aper pun... payah nak menunggu orang buat surat untuk penempatan...ditambahnya pulak nak menunggu orang nak tandatangan surat tuu... ish geram betul menunggu lama hari ni... especially kat putrajaya...

sadi pergi perkim dalam pukul 8.00am... lepas tuu... dengan cari parkingnya... lebih kurang 8.15am sampai kat tempat melapor diri... memandangkan surat dari universiti tak sampai lagi pasal ada member yang lewat sikit... so tunggu laa... dalam 9.10am.... surat pun sampai.. lebih kurang 30 minit lepas tu.... siap laa surat untuk dibawa ke putrajaya... dah sampai kat putrajaya dalam pukul 11.00am...tunggu lagi surat nak dikeluarkan... sadi dapat surat tu dalam pukul 1.50pm... punya laa lapar dan penat menunggu... tapi kawan sadi yang lain menunggu lagi lama... pasal pukul 2.00pm pun surat masih tak siap lagi.... hmmmm.... payah betul nak dapatkan surat penempatan ni.... then... bila dah dapat surat... sadi pun pergi laa makan tengahari... masa tu rasa nak pitam pasal penat sangat menunggu... memandangkan hari sangat laa panas... lagi laa buat rasa penat...

lepas dah dapat surat penempatan... baru laa balik ofis... alhamdullilah... dapat balik ke tempat kerja lama sadi... di pusat pasca pendaftaran produk, bpfk.... dah jenguk ofis dan kengkawan... sadi pun apply laa cuti 2 hari... so sadi akan start kerja balik 2 februari 2009.... huahuahuahuahua :D

orait... meh layan gambar masa menunggu surat... :)

bergambar beramai-ramai d9 bahagian latihan, kkm


ruang menunggu di bahagian sumber manusia, kkm


semua orang dah penat menunggu...


yanty dan kak saleha... :)


gambar sadi...hmmm... tukang amik gambar... tak nampak laa muka... huahuahuahuahuahuahua :D

4 comments:

arine said...

mak ai! panjangnye proses...sabo je la yek!

SaDi said...

arine... hmmm... tau takpe... huhuhuhuhhhhu :)

CuTeMiUt78 said...

adooii la.. lamanya proses..

SaDi said...

cutemiut... tau takpe... rasa penat betul... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...