Friday, April 3, 2009

Berborak dengan Danial

Semalam... lepas solat... sadi baring jee kat dalam bilik... lepas tuu Danial datang tepi sadi....

Ibu: Danial hari ni belajar apa???
Danial: Belajar pasal ayam... ada banyak ayam...
Ibu: Ada ayam apa??
Danial: Ayam Jantan
Ibu: Ayam Belanda
Danial: Ayam Betina
Ibu: Anak Ayam
Danial: Tapi... Danial tak suka anak ayam...
Ibu: Danial suka apa???
Danial: Ibu... Danial suka ANAK ANJING...
Ibu: HAAAAAA... nape pulak anak anjing...
Danial: Pasal anak anjing pandai main sorok-sorok...
Ibu: laaa haaaiiiiiii... ni mesti kes suka tengok BLUES CLUES....

MORAL OF THE STORY: kita kena pantau cerita TV yang anak kita tengok... silap langkah... bebudak ni susah nak bezakan HALAL DAN HARAM... hmmmm...

4 comments:

MaDihays{Ida} said...

hahaha! lawak gak situasi ni, tp tu la nak pantau camner kan, kita masak kat dapur dia nengok tv sndiri..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh..lawak la danial..betul tu sadi, sekarang ni nak kena pantau apa yg mereka tgk.. budak2 ni mudah terpengaruh

SaDi said...

Madihays... sebab itu laa... susah jugak nak control tv... lagi senang... tutup jee tv tuu... huahauhahuahuau :D

SaDi said...

cutemiut... tau takpe... itu laa menunjukkan betapa senang jee bebudak ni terpengaruh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...