Thursday, January 28, 2010

Salah ke kalau lelaki menangis...

Apa bezanya lelaki dan juga wanita ... bila menyentuh soal hati... kalau setakat pasal cinta... lelaki jarang dikaitkan dengan air mata... tapi yg selalunya mengeluarkan air mata... mesti laa golongan wanita... air mata lelaki ni mmg mahal... terutamanya apabila menyentuh soal keluarga... bila di kaca tv... Fahrin diTERJAH... hati sadi jugak sayu melihat dia tertekan kerana org luar bertanya pada ibunya... disebabkan oleh statement bekas kekasihnya yang lepas... salah ke kalau dia menangis...

sadi tak paham kenapa ada DJ di siaran radio nak buat siaran khas pasal isu lelaki menangis... siap minta org ramai mengulas isu lelaki menangis... apa kes... seumur hidup DJ tu takkan tak pernah menangis... dan kenapa pulak laa nak mengeruhkan lagi keadaan antara fahrin dan bekas kekasihnya tu... jangan laa dek nak cari pendengar di waktu malam... sanggup nak mencurah minyak dalam api... itu laa beza DJ yang ada etika dan biadap... kalau betul dah kering idea nak berceloteh dalam radio... lebih baik kau diam pasang lagu je...

bila kita bercakap... org akan menilai kita... samada org yg bercakap jenis tak pakai otak... atau ada otak tapi hatinya busuk... ada juga bila org bercakap... kita dapat menilai yg org tersebut ada ilmu di dada dan hatinya baik...

moral of the story: jangan cepat menilai org... kita patut dengar cerita dari kedua-dua belah pihak... dan lebih baik jangan bercakap... atas perkara yg kita meragui kesahihannya... peace no war...

1 comment:

-aTie- said...

xsalah lelaki menangis..lelaki pun manusia bukan robot....
tipula lelaki xpnh menangis walaupun sekali....

Khaizarien Blog @ atie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...