Wednesday, January 30, 2008

25 November 2007



Hari ini merupakan harijadi ke 29 buat suamiku. Masa yang berlalu sungguh cepat sehingga tak terasa suamiku sudah menjangkau lewat 20-an. Aku pergi ke rumah ibuku dan menyambut harijadinya disana. Tiada hadiah yang istimewa buat suamiku hari ni kerana aku sedang mengaturkan hadiah yang lebih bermakna untuk dia.

Anak-anakku sungguh gembira apabila melihat kek. Masing-masing ingin meniup lilin pada kek. Maka terpaksalah lilin yang telah ditiup dihidupkan apinya semula agar semua anak-anakku mendapat peluang untuk meniup lilin. Walaupun ini harijadi ayah, mereka tetap mahukan keseronokkan meniup lilin.

Suamiku bertanya, takde hadiah kee tahun ni? Aku hanya tersenyum dan berkata, 'tahun ni tak cukup budget laaa'. Aku hampir tergelak kerana dia tidak tahu aku akan mengaturkan hadiah yang paling bermakna untuk dia dan kami sekeluarga.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...