Friday, May 2, 2008

Bunny and Snowy…



Petang ni boring laa duduk rumah je. So jom pergi cari makanan ikan. Kami sekeluarga pun pergi laa Puchong Perdana nak beli makanan ikan. Masa sampai kat kedai tuu, takde parking yang menarik, so aku dan budak-budak ni tunggu dalam kereta je laaa. Suamiku pergi belikan makanan ikan. Aku rasa lama betul menunggu dalam kereta…

Bila suamiku masuk kereta, dia bertanya padaku.. Nak rabbit tak??? Aku pun pelik tapi kenapa pulak aku nak beli rabbit. Dia pun kata ada orang tak nak bunny dan nak jual kat kedai tuu tapi orang kedai tuu pun tak nak jual. So orang tu kasi bunny free kepada sesiapa yang berminat. Aku pun tak kisah laaaa… kesian jugak kat bunny tu… Lagi pun sangkar kucing yang lama tuu boleh dijadikan sangkar bunny. Aku minta suamiku ambil sepasang…

Setelah memilih bunny yang cute, suamiku masuk ke dalam kereta. Didalam kotak kecil, aku buka dan melihat 2 bunny yang ketakutan…hehehehehehehhe…. Comelnya… Diyana, Danial dan Danish sungguh gembira melihat bunny tersebut. Aku menamakan bunny tu Snowy pasal dia warna putih kelabu dan Bunny pasal warna dia kelabu putih. Setiba dirumah, aku biarkan anak-anakku bermain dengan bunny, they love it very much….

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...