Tuesday, November 18, 2008

Dato' K belikan BMW utk Rozita??

I got this news from one of my hubby favourite blog... My Sensasi... so... I just want to share this news with you...

**********************************************************************
Al-kisahnya, cerita ini sudah lama kedengaran di internet & mulut-mulut kaki gossip se-Malaya. Cuma’nya, baru-baru ini tampil seorang peminat seni tanah air yang membuat pengakuan bahawa cerita Datuk K menghadiahkan sebuah kereta mewah BMW kepada Rozita Che Wan sempena hari lahir beliau tidak lama dahulu adalah benar belaka.

Peminat ini bercerita bahawa sepupu kepada rakan beliau adalah bodyguard kepada Siti Nurhaliza. Bodyguard ini memberitahu yang Siti mengamuk sakan apabila mengetahui yang Datuk K menghadiahkan kereta buat Rozita Che Wan.

Sejak kejadian itu, Datuk K sering mengekori Siti Nurhaliza ke mana sahaja sebagai tanda ambil hati. Itu yang keluar kenyataan ‘99% masa saya di’habiskan bersama Siti Nurhaliza’ dari mulut Datuk K.

Ermm.. kita masih anggap ia sebagai gossip kerana tiada bukti nyata yang jelas & Rozita Che Wan sekarang ini pun sedang dalam proses sembuh dari penyakit yang di’hadapi. Dan, harus di’ingat yang Rozita Che Wan adalah bekas pramugari, apakah….?

**********************************************************************

the truth is out there... LU PIKIR LAAA SENDIRI... :)

12 comments:

shafa said...

kita sama2 tunggu dan lihat..aku pikir la sendiri..hehheheee

iena hamdi said...

tunggu dan lihat ajer la eh...a

aNIe said...

Rozita che Wan? Dulu ada kabar angin kata dia dah nikah dengan VIP....ntahlah...diorang ni suka buat gossip

shabaneeny said...

malas mau pikir sendiri... suruh nabil pikir la pulak....

kirana said...

wah2..i like gosip2 ni hihihihhi
tunggu dan lihat..pokok tak bergoyang kalo tak der angin..n saye masih percayakan peribahasa ni lagik..sbb artis ni biasa la nafi2kan awal2..tup2 last2 tgk betul jer apa yg digosipkan tu..

Aryana & Adrienna said...

i pun nk tunggu gak tp belom tentu ader jawapan...tp i pasti yer sudah pasti ...hehehehe...ala biasalah datuk K tu kan ....tgok muka pun dha tau ....haahhahahahahaa

Nurmala said...

kita pernah baca gak pasal ni.. tapi x tau la betul ke x??huhu~~

Ummibatrisya said...

salam,


gossip, gossip!

malas nak tahu cerita pasal artis yang tak sudah-sudah :)

CuTeMiUt78 said...

dunia artis memang byk gosip2 kan.. kita tunggu dan lihat..malas ler nak pikir2 lagi

aju said...

99% jer ngan ct....1% lagi..???

wakakak...rtis la katakan...

cikgu jane said...

salam,

ada ada aje dato K nih...

MadihayS said...

ada yg muda nak yg tua, rupa2nye tua tu miang2 keladi.. hahahaha!
nasib ko la siti... nak buek camno.. dah nasib badan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...