Tuesday, June 2, 2009

Kenangan masa kecik....

Aku ni tengah pening kepala... malam tadi pun aku pening kepala... bangun pagi... pening kepala aku masih tak hilang.... oleh kerana aku tengah pening... meh layan gambar aku masa aku sekolah dulu... layannnnn.....

Sekolah Kebangsaan Bangsar.... SKB... :)


Sekolah Menengah Sains Tengku Abdullah... SEMESTA... :P


Universiti Malaya... UM... :D


Universiti Teknologi Mara... UITM... :D



p/s: hmmm.... rasa kelakar pulak tengok gambar masa muda-muda dahulu.... huahuahuahuahuahuahuahua :p

5 comments:

nURmALa mAZLan said...

alahai..
teringat pulak masa zaman kita kecik2 dulu..wuuuaaaa~~ rindu nyer zaman tu..cepat tol bmasa berlalu

sheila said...

ada gak gamba masa zaman primary dulu...kite xde pun..

yelah time tu nak suruh org tolong cucikan..nak bayar sekeping 30sen pun cam mahal je rasa heheh

SaDi said...

nurmala... betul tuuu... rasanya macam baru beberapa tahun lepas amik upsr... huahuahauhahua :p

SaDi said...

sheila... ini pun gambar dari member sekolah... diorang scan gambar tuu utk di share beramai-ramai... huhuhuhhhuuh :D

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. mengimbau kenangan dolu2 ya sadi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...