Monday, September 1, 2008

Diyana’s Room

Spring clean time!!! I cleaned up Diyana room this morning. Diyana helped me to clear her toys… the results…


Posing time...


Reading book


Dream to be princess


Little wardrobe


TV shelf


Bedside lamp


Little doll


One little giraffe


Diyana Syakirah... see the hair... Straighten???

7 comments:

rerama salju said...

amboi cutenya bilik anak dara ni!

busyuksayang said...

cutenya bilik dia...:)

SaDi said...

terima kasih... sebenarnya ini adalah impian saya masa kecil, nak ada bilik lebih kurang macam ni... tapi tak dapat... so bila ada anak perepuan, tu yang hias bilik dia macam tu... :D

kirana said...

cutenya pinky minky lagi bilik dia..
more pics pls..hehe..gambar kat ruang2 lain plak..ewahhh ngada2 kan request

SaDi said...

kirana... boleh, hari ni saya ingat nak upload gambar bilik anak lelaki pulak, pasal hari ni kemas bilik diorang... kalau nak tengok keseluruhan rumah... jemputlah datang rumah, raya pun dah nak dekat...

cikya said...

cantik bilik die.....jeles aunty

SaDi said...

hehhehehehe... jgn laa jeles ngan budak kecik.... nnt kalau cikya ada baby nnt... mesti lagi cantik bilik dia dari bilik nana ni... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...