Wednesday, April 15, 2009

Nak Jumpa Member Lama...

Sadi ni jenis yang ramai kawan... tapi bila handphone dah hilang kena curik... maka hilang laa semua contact number kengkawan... especially kawan masa zaman sekolah rendah...

secara terus terangnya... sadi jugak jarang masuk dalam FACEBOOK... ada laa sekali sekala masuk... tapi boleh kira dengan jari laa... yang selalunya... mengupdate BLOG... sebab... boleh membebel sorang-sorang... huahuahuahuauhua.... :D

anyway... semalam sadi dapat message dari kawan lama... kawan sekolah masa sekolah rendah... huahuahuahua... rasa seronok betul... dia dapat cari sadi melalui FACEBOOK... nama kawan sadi ni... NURUL HANIES BINTI AHMAD...kebetulan dia kerja dekat jee dengan ofis sadi... so... berjanji laa nak jumpa lunch date nanti... huahuahuahua...

tadi... masa kat ofis sadi tak sempat nak mengupdate blog... nak buat macamana... tetiba bos kena amik cuti aral pasal sakit... kesian kat bos... sakit pun masih datang ofis nak buat kerja sikit... walaupun menggigil dek kerana demam viral... masih jugak bos sadi datang... so... sadi pun kena laa tolong dia buat aper yang patut... dah tuu... tak sempat laa nak mengupdate apa-apa... anyway... bila kat rumah... sadi pun online laaa... then... dapat message dari HANIES... dia bagi nombor HP... apa lagi... terus laa sadi dial... berborak ngan dia.... SERONOKNYEEEEE.... :D

so... nanti nak jumpa HANIES dan HARYANTI.... rindunya kenangan masa zaman kecik jadi budak sekolah... huhuhuhuhuhuhu... :D


p/s: malu ada... segan ada... gembira pun ada... iye laa... dah lama tak jumpa kengkawan masa zaman sekolah rendah..

6 comments:

cHeRyNa PiReS said...

bestnye sadi...selamat mengingat kenangan lame ye! and..enjoylah sementara boss takde...tp doakanla boss tuh sembuh!

SaDi said...

cheryna.... thak you so much... :D

nURmALa mAZLan said...

best kan jumpa kawan2 lama..terasa muda la pulak..hehe~

edyan7 said...

tak sabar nak jumpa ko esok...:)

SaDi said...

nurmala.... itu laa pasal... huahuahuahuahua :D

SaDi said...

haryanti... iye... esok kita jumpa ekkkk... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...