Thursday, April 16, 2009

Lawak Nak Hilangkan Mengantuk... :0

Sebenarnya sadi tengah mengantuk sangat... malas pun ada... kerja tengah melambak.... tapi kena jugak menyiapkan presentation ni... so... masa dok layan blog hopping... terjumpa lawak ni... so... mari kita menghilangkan mengantuk....
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Lawak 1: Dipecat

Majikan : Kamu di pecat!
Pekerja : Tapi saya tidak melakukan apa-apa!!
Majikan : Itu lah sebabnya mengapa kamu di pecat...

Lawak 2: Keretapi pukul berapa?

Satu pagi di stesen keretapi... Ada satu makcik tu dia tanya penjaga tiket.
Makcik: Nak, keretapi sampai jam berapa??
penjaga tiket : yang dari Alor Setar sampai jam 2 petang, yang dari Kota Bharu sampai jam 1 petang, yang dari Kuala Lumpur sampai jam 4 petang, yang dari Gemas pulak satu jam lagi sampai la. Makcik nak pergi mana??
Makcik: Tak ke mana. Makcik nak melintas rel aja. Terima kasih lah anak, ni maknanya takde lah keretapi lalu sekarang kan... ? Terimakasih banyak-banyak. Makcik tumpang lalu ye...

Moral of the story: huahuahuahuahuahuahuahuahua :D

2 comments:

ira82 said...

askum...
salam perkenalan...
nanti view blogged saya lak yea...
www.ira82.blogspot.com

daa...
askum..

SaDi said...

ira... orait... nanti sadi lawat ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...