Monday, September 8, 2008

8 Ramadhan 1429

I had my discussion… as usual… tension headache!!!! We (purple28 and me) are now work on Chapter 3 of our research whereas kak mas evaluate Chapter 1. I always see the star and the storm while evaluate the references… hehehehehehhehehehe… but not during blogging…. Huhhuhuhuhuhuhu…

My menu for today…


Tomyam and Ayam Masak Kicap


Salad with Hot Chilies Chicken and Papaya


Murtabak and Sweet Desserts


Watermelon Juice


Waaalaaaahhh… DELICIOUS!!!!

17 comments:

shafa said...

blh tahan menu byk...semua best2. & my feveret...

SaDi said...

dah dapat tak gift tuu... :)

tomyam mmg sedap... kalau makan dengan mihun pun sedap.... :D

cendawanintim said...

kelako lak kita kan, awak tak tinggal ngan papaya tuh, kita lak tak tinggal ngan tembikai, mesti ader setiap kali berbuka..kan..

SaDi said...

huahuahuahuahuah... itu laaa... pelawas yang baik di bulan puasa ni... huhuhhuhuhu..

Purple 28 a.k.a Eija Sam said...

lauk nampak lebih sedap dengan warna pink...wakakakak

Mama Ju said...

ada aje "pepaya" tu ekk...jaga2 nnti mkn tgn jadik besar...wakaka

SaDi said...

purple28... huhuhuhu... mmg nampak sedap dgn wallpaper warna pink... hhehhehehehe

mama ju.... makan papaya tuu nak jadi kuat mcm 'pepaya' laaa... hehehehehheheheheh.....

busyuksayang said...

sadi, i rasa nak mkn tomyam la hari nie....:)

kirana said...

huhu pagi2 tgk entry makanan ..adoiiii

SaDi said...

busyuksayang... sedapnyeeee makan tomyam...huhuhuhuhuu...

kirana.... hehehehehe... mmg nak menggugat keimanan org yg berpuasa... hahhahahahaahah

Ummibatrisya said...

salam,

kalau ambil dari jarak dekat gambar-gambar makanan tu mesti lagi mengancam...

hari ni nak kena beli watermelon nak balik buat juice... :)

thanks bg idea untuk berbuka puasa :)

Aryana & Adrienna said...

sedap nyer ayam msk kicap tu .....

rerama salju said...

salam sadi,
amboi,sebok2 pun macam2 hidangan buka pose ya....

CuTeMiUt78 said...

yummy..yummy..sodapnya lauk berbuka pose..papaya tu tak tinggal erk

SaDi said...

ummibatrisya... bagus..bagus..bagus.. watermelon juice mmg SEDAAAAAPPP.... :D

aryana... itu mmg favaorite Diyana... kalau boleh tiap-tiap hari dia nak makan tuu... hehehheheheh... :)

rerama salju... terpaksa laa masak kak... kalau tidak nak makan aper berbuka puasa... hhehehhehehehhe..:)

cutemiut78... papaya tu mesti ada... Danial nak jadi kuat macam PEPAYA... huhuhuhuhuhu...

farah aminuddin said...

waaaaaahh.. cantiknye gmbr mknn itu =p

SaDi said...

bukan setakat gambar.... kalau makan lagi seeeeeddddaaaapppppp... hehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...