Sunday, October 26, 2008

ThE BoYs SwEeT DrEaMs...

It's already 1.00am... my hubby check my kids... then...

Where is Danish???


Danial was sleeping... but...


Close-up... laaa.... Danish....


Sleep Danish... sleep at your own bed... :D


Sweet Dreams Danial... :)

5 comments:

shafa said...

heheheh...tido sekatil...
die takut kot...

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. mungkin dia ngigau kot..

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

bila masa plak dia gerak kat katil sebelah tu..hmm...

saya sekeluarga tido kat bawah je bentang tilam..jarang tido kat katil sbb budak2 ni lasak...

ari tu tido kat hotel..semua tido kat katil tp bila pagi tengok diorg ada kat bawah..tak tau ler terjatuh atau diorg bangun turun sendiri hehehe...

cHeRyNa PiReS said...

comeynyee...sha suke tgk budak2 tido:D

SaDi said...

shafa... mesti main sesama sebelum tido... pastu terus tertido macam tuu.... huahuahuahuahua :D

Cutemiut78.... tu nak main sesama... masa tido pun nak main jugak... huahuahuahau :D

nrina... sadi mmg pisahkan anak sadi dari tido sebelah sadi start umur dia setahun... letak dalam baby court... takut dia jatuh... bila dah 2 tahun.. start tido katil sendiri... supaya senang tak ngacau ibu daa ayah tidoooooo... huahuahuahuahua :D

cheryna... sadi pun mmg suka snap diorg masa tido... rasa tenang jee tengok diorg masa tido... takde masalah seperti org dewesa... so lovely laaa... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...