Tuesday, February 3, 2009

Sudah kembali bekerja.... :p

Live dari ofis... jam 4.20pm :D

Hari ni dah masuk hari kedua sadi masuk kerja... overall... sadi dapat kat tempat lama... dan bakal buat kerja lama... memandangkan masih baru balik ofis... so tak banyak pun sadi buat.... yang banyaknyeee... mengacau member buat kerja.... huahuahuahuahua :D

Bukan aper... sebenarnya dah lama tak borak ngan ofismate... so semalam... kiranya satu hari laa mengacau diorang ni buat kerja :p Nasib baik dapat member yang baik... huahauhuahuahuahua :D sebab tu tak nak tukar tempat kerja :)

Hari ni baru laa start buat kerja sikit... dah bawak laptop... boleh laa buat kerja sikit... bila dah habis kerja... terus melanguk tak tau nak buat aper... harapnye nanti sadi boleh buat kerja macam dulu... boring jugak bila tak buat kerja... rasa macam makan gaji buta laa pulak... hmmm... patut rasa bersyukur sebenarnya... at least masuk ofis... tak terus pening buat kerja.... nanti kalau kerja dah start melambak... haaa... baru tau.... huahuahauhauua... oklah... dah pukul 4.30pm... nak caucincau.... bye :D

6 comments:

nURmALa mAZLan said...

selamat bekerja akak

CuTeMiUt78 said...

selamat kembali bertugas...

nasazfrog... said...

mengacau ke bergosip,,, hehehe biasa la pompuan kan,, erm selamat bekerja.. :)

rerama salju said...

wah...bahagianya hidup...

Mamamanja said...

ketinggalan...
kenapa baru masuk keje erk???

apapun selamat bekerja

SaDi said...

nurmala... thanks

cutemiut78... huhuhuhuhu :D

nazafrog... terima kasih

rerama salju.. itu laa... tapi bila dah masuk hari ketiga... baru laa sibuk... :)

mamamanja... oooo... pasal 18 bulan sadi amik cuti belajar... sambung belajar balik... so sekarang ni masuk kerja balik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...