Friday, October 10, 2008

Owl goes to sleep....

I've already sleep last night... but Danish not sleep yet... my hubby snap this photos... me... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....






Finally... Danish slept in my room... Danial realized that Danish was in my room... then Danial also slept in my room... hmmmm...

9 comments:

reena said...

kite pon tido dgn dgn 2 org budak chumeiii...sian plk nak letak dia orang dkt bilik

Ummibatrisya said...

salam,

damya dan batrisya tido berdua dalam bilik mereka.

jika damya merengek ummi akan ambil damya tido dalam bilik kami

sejam atau setengah jam kemudian pasti batrisya akan datang ke bilik dan tido dengan kami

alasanya, takut hantu kekasih ku seru....

bila lah si batrisya nak jadi berani.

masa kecil-kecil sebelum pandai tengok cite hantu berani tido seorang skrg damya kena menjadi peneman setia :)

cendawanintim said...

iman lagik laaaa, kul 4 baru nak tido...masa lam pantang lagik teruk...pas orang azan subuh baru nak lelap...tu yang kita sakit pinggang sampai sekang...duk meriba dia laaaaa...huhuhuhu..

shafa said...

alahai xtido lg...
hifzza pn sama2...
tido lambat..
kdg2 biar jer die dlm baby cot...duk main sorg..
nk biar die main sorg2 kt luar kang jd ape2 lak...
so biarkan die jer dlm baby cot spi die tido seniri

SaDi said...

reena... diorg ni tido bilik sendiri... tapi ada masa nak tidur ngan sadi jugak.... huahuahua...

ummibatriya... kalau nak tau... diyana suka tgk cite hantu jugak... kekadang dia pegi tidur dalam bilik Danial ngan Danish.... huahuahua... itu laaa... tengok lagi cite hantu...

cendawanintim... sadi sampai sekarang sakit pinggang... bila Danish tertidur kat sofa... angkat dia masuk bilik... pastu mula laaa sakit pinggang... rasa mcm nak patah... uuuuwwwwaaaaaaa....

shafa... kalau Danial ngan Danish main dalam bilik diorg...mula laaa... lagi lambat masuk tido... huahuahua... bebudak... main jeeeeee....

IbuHaziq said...

hehehe...comelnyerr.... ;p

SaDi said...

bila tidur... nampak baik jeee... bila bangun.. bila baby niii nak tidur.... huahuahuahahhaua

nasazfrog... said...

step by step tuh dia tdo,, cam iklan bertema plak... :)

SaDi said...

ni mmg iklan bagi budak kecik nak tido.... huahuahuahuahuahua....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...