Monday, October 13, 2008

Pets Stories

My hubby pets… rabbits… Snowy and Bunny… its already big… I told my hubby... I don't want rabbits anymore... its smelly... Then... Diyana told her teacher if she want it... she's agreed... so... good bye my friends...

clean time...


Snowy and Bunny...


Good Bye.... New Home... Nursery....


New pets... Tortoise... my hubby friend gave him... hmmm... new pet loooo...


Ninja Turtle...

11 comments:

@LiYaNNuaR said...

wah... sgt rajin yek membela... bagus... jiwa yang sgt penyayang gitu...

psssssst... comel la itu kure2...

Eija Sam a.k.a Purple 28 said...

lepas ni mesti burung plak...hikss

precious innocent said...

dulu pun sy ada bela arnab, kwn ayah kasi.. tp lama dah, time sy sekolah lg..

tp arnab nie mcm depress smcm je.. ada sekor tu bunuh diri.. lompat kuar dr kandang kecik dia, then terjun jatuh atas lantai konkrit...

trajis kan??

-mama emma-

Ummibatrisya said...

salam,

ummi ada bela rabbit dulu, bukan rabbit kg rabbit yang bulu tebal yang mmg cantik :)

tapi yang tak tahannya, tiap-tiap bulan beranak, ummi jual anak-anaknya, pet shop ambil seekor RM6

yang tak bestnya lagi, urine sungguh busuk takut jugak jiran marah :)

dan ummi buang ke semua rabbit ni sbb ada kawan anak bro in law mati terkena virus rabbit :)

sekarang ummi ada ikan :)

kuIna Jentayutiara said...

tome nya...

SaDi said...

@liyannuar... bukan sadi yang membelanyee... hubby yg rajin sangat nak bela binatang... layan jeee laaa...

purple28... burung... dah bela dahhhhhh.... huahauhauahuah...

precious innocent... laa... ciannye rabbit tu bunuh diri... dia tak boleh bela seekor... kena bela pasangan... baru dia tak depress... :)

ummibatrisya... haaa... ada yang mati pasal virus rabbit keeee.... takutnyeee... nasib baik dah tak bela lagi.... sekarang ada... ikan, hamster dan tortoise... huahauhahahau

kuina jentayutiara... mmg tomei... tau takpe... huahauhauha...

Nurmala said...

Wak…..
takut la ng kura2… bukan takut sebenarnya..geli..hehe..bela la rabbit..rabbit comel..tp berbau la…

CuTeMiUt78 said...

eeiiii... tomeinya rabit tu.. geram tgk.. tapi memang bela rabbit ni.. bau dia.. hhhmmm.. blh tahan ler.. dulu pernah gak bela.. tapi dah mati dah...

wanie said...

comel nye rabbit tu..sayang nye nak bagi kat org..

cHeRyNa PiReS said...

ur rabbits are so cute!

kura2 pon byk berak tau...it's kinda smelly as well...but it's cute:D

* tumpang lompat dlm blog nieh ek:D

SaDi said...

nurmala... kura-kura mmg comel... rabbit pun comel jugak... tapi yang dah lama kena pergi... bela yang lain pulak... huahuahuahuahua....

cutemiut78... laaa... siannya rabbit mati...

wanie... laaa... sebab tuu sadi kasi kat nursery... so anak sadi masih boleh main rabbit kat sana...

cheryna pires... mmg rabbit tuuu cute... :D... yelah... pasal dulu pun dapat free... huahuahuhuahua....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...