Monday, December 22, 2008

Olympus Digital Camera

yeeeeaaaaa.... dapat hadiah... for free.... huahuahuahuahuahua... sebenarnya ni bukan hadiah masuk contest atau yang seangkatan dengannya... ni bukan laa hadiah sadi... tapi sadi tumpang gembira... pasal hubby sadi yang dapat hadiah ni... dari kawan dia... alhamdullilah... kebetulan camcoder sadi dah 6 bulan rosak... pasal bateri dia kong... so kitorang ni just guna camera kat PDA atau camera fujifilm yang kurang berkualiti utk amik gambar... bagi sadi asalkan ada gambar pun kira ok laa.... bukan tak nak beli camera baru... tapi ada banyak benda lain yang lebih penting dari camera... tapi kalau dah ada orang nak kasi sebagai hadiah... sangat laa happy utk menerimanya... huahhuahuahua :D



so lepas ni boleh laa amik gambar pakai camera ni... hehehhehehehe.. jakun pulak ngan gadget baru ni... macam-macam gambar boleh amik... dan kualitinya lebih bagus dari PDA.... huahauhuahuahuahua :D

p/s: untuk kawan hubby sadi tuuuu... THANK YOU SO MUCH... :D

7 comments:

Nurmala said...

wuaaaa...nak camera jugak

mummycool said...

alahai... murah lah rezeki orang yang memberi tu kan...

wanie said...

untung nye sadi...dapat camera free lagi...

iena hamdi said...

kalau tak nak bagi la kat kita.. heheheh

zeti said...

baiknye ati kwn hubby sadi tu.. pe nama dia ek? nk gak :p ehehe..

CuTeMiUt78 said...

wah.. bestnya dapat hadiah kamera...

SaDi said...

nurmala... nak kee... nanti mintak ngan bakal hubby yek...

mummycool... semoga senakin murah brezeki member hubby sadi tuuu...

wanie... alhamdullilah

iena... hehehe... sadi tak kata sadi tak nak tau... huahuahuahua : D

zeti... kawan hubby ni chinese... sadi pun tak tau nama dia... tapi dia tuu lelaki laa... :)

cutemiut... alhamdul;lilah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...