Thursday, January 8, 2009

MARI BOIKOT BERSAMA-SAMA!!!!



Sadi rasa semua orang dalam dunia ni tahu betapa kejamnya orang israel membunuh prnduduk di palestine... hanya orang yang berhati batu sahaja yang tidak merasa kesian melihat kanak-kanak dan wanita mati dibunuh dengan kejam...

sadi tersentuh membaca satu artikel dari kak ja dan a voice... walaupun kita ni berada jauh beribu batu dari palestine... tetapi kita mempunyai satu kuasa untuk memerangi kekejaman mereka ini...

pertama... kita berdoalah dan bersolat hajat agar Allah menyelamatkan penduduk di palestine

kedua... kita perlu menghentikan sumber kewangan untuk peperangan ini... senang jee caranya... kita perlu memboikot barangan yang mempunyai pengaruh AMERICA DAN ISRAEL di dalam negara kita ni...

wahai rakanku sekelian... marilah kita berjuang... atas nama ALLAH dan juga perikemanusiaan... kita dimalaysia perlu menghulurkan bantuan ke atas penduduk palestine kerana negara arab sendiri enggan menghulurkan bantuan... marilah bersama-sama menegakkan nama ISLAM.... ALLAHUAKBAR!!!!!!!!

7 comments:

reena said...

sedih sgt sis...tgk berita dia org kat tivi... kejam sgt.... dah tak tau nak ckp hati dia org tuh sbnrnye hati ape tah... takde perasaan lgsg...huhuhu...

SaDi said...

betul... sangat sedih tau... kesian kat penduduk palestine... so... jom boikot amerika dan israel...

cendawanintim said...

Jom Boikot!

wanie said...

jom kita boikot ramai2...

sedoh tgk berita kat tv...kejam sgt

sheila said...

tgh berusaha memboikot gak ni..
kebanyakan brand & produk ni..dah sebati ngan kite sebenarnya..tu yg payah sikit nak buat..

jadi..kite jadilah cam katon wonderpets tu..
kami x kuat..kami x besar..sambunglah sendiri lagu tu

PuteriSatu said...

tuhla kan...brand n produk ni...dah sebati dalam kehidupan kita...so take time nak boikot 100%...pelan2 la...

shafa said...

mmg patut boikot dieorg nih...
nih jerlah salah satu cara kite nk tentang dieorg.....
xleh ngan tenaga...
kite boikot ekonomi dieorg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...