Wednesday, June 17, 2009

Terima kasih.... mmmuuuuaaahhhhhh.... :D

Orait... entry kali ni ditujukan utk untuk semua yang mengingati birthday sadi semalam... THANK YOU SO MUCH.... especially buat hubby tersayang... mmmuuuuaaaaahhhh....... :D

Semalam... kat opis sadi pun ada celebration jugak laa... bukan utk sadi sorang... ni combine utk staf yang nak pergi bekerja di kedutaan di Caracas, yang nak kahwin hujung bulan ni dan juga untuk semua yang birthdaynya jatuh pada bulan 6... so... lunch dekat PUTRAJAYA LAKE CLUB... anyway... meh layan gambar... LAYAN.... :d

Masa ni tengah menunggu meja disiapkan kat lakeclub....


Ini hadiah yang sadi dapat dari oficemate dan jugak bos besar.... thank you :D


Balik rumah... tengok hubby dah siapkan makan petang....Birthday Cake!!!!!


huahuahuahua.... tinggal 3 je lilin...


Roses... :)


So Special... mmmuuuaaaahhhhh... :)


p/s: MMMMMMMmmmmmuuuuuuuuuaaaaahhhhhhhhhhhh... :D

2 comments:

:iBuAfiQah: said...

Happy Belated Bezday sadi...
wah dah masuk golongan 30-an ya..hehehe..
moga panjang umo n murah rezeki selalu...
amin..
so sweet dapat fresh flower tuh!

nURmALa mAZLan said...

best dapat bunga!!!!nak jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...