Wednesday, June 17, 2009

BeNCi :(

Dari pagi tadi.. dalam pukul 11.20am... aku kena masuk bilik bos aku... well... seperti biasa... ada beberapa perkara yang perlu aku selesaikan... tapi part yang paling aku benci... aku kena marah perkara yang bukan berpunca dari aku... aku tak tau laa... maybe aku masih baru disini... so senang laa nak letak semua blame org yang terdahulu pada aku... aku rasa sedih... aku rasa geram... aku rasa demoralised... aku rasa tak bersemangat... aku rasa macam nak give up... aku rasa macam aku ni berada di tempat yang salah pada masa yang salah.... kenapa laa aku kena marah perkara yang bukan berpunca dari aku....

3 comments:

Misya Idris said...

dugaan kerje kak..

atan ahmad said...

biasa aaa....jgn ambik peduli sgt..masuk kiri kuar kanan dan sebaliknya....

CuTeMiUt78 said...

eemmmm...byk2 bersabar ya sadi.. dugaan tu namanya... kuatkan semangat... tabahkan hati.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...