Friday, July 24, 2009

Malasnyaaaaaaaaaaa......

Pagi sadi drive pergi kerja macam biasa.... cuaca nampak mendung.... rasa takde mood nak kerja... tapi... memandangkan hari ni hari jumaat... hari last kerja... hmmm.... gagahkan jugak laa masuk opis....

Lagi satu... bercerita pasal projek besar sadi tuuu.... macam ada banyak halangan dan cabaran laa pulak... bukan apa... memang sadi nak impian projek besar tuu menjadi... tapi ada perkara yang di luar kawalan kita.... so... sekarang ni sadi tengah down laa jugak pasal kemungkinan projek sadi tu mungkin terpaksa dilupakan buat 2 ke 3 tahun ni... sebabnya... hmmm.... risiko yang perlu ditanggung oleh sadi terlalu besar buat masa terdekat ni... so... sadi kena plan balik utk buat struktur baru dalam projek ni.... uuuuuuwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

busyuksayang said...

sadi, i tak tau dari dulu lagi...asal jumaat jer, mesti bersemangat & berkobar nak gi keje...hari last keje kan...hehehe!!!

nURmALa mAZLan said...

tu la pasal kan
kalau hari Jumaat je, cam ada semangat luar biasa sket
ahahaha

CuTeMiUt78 said...

eemm biasa la kan hari Jumaat la yg ditunggu..
emmm pasal projek sadi tu.. rasa cam ya ke tak jadi.. walaupun tak tahu apa projeknya.. takpe la sadi mungkin ada hikmah disebaliknya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...