Thursday, July 23, 2009

International Inspection & Gua Niah

Just wanna share some of my memories during the inspection at Bintulu, Sarawak.... Dan juga trip ke GUA NIAH.... :D

Semasa inspection berjalan...


semua pegawai sangat tekun menjalankan tugas...


Upacara tandatangan hasil pemeriksaan


Masa ni pergi pasar kat Bintulu pulak... saje jalan-jalan... :)


semasa lawatan sambil belajar... ke gua niah... huahuahuahua.. :D


Ni masa perjalanan ke gua niah... sangat jauh... ;)


Pemandangan pertama nak sampai ke Gua Niah...


Ini gua dagang... gua sebelum nak sampai ke gua niah.... :)


Lagi pemandangan di gua dagang...


Ini dah sampai ke gua niah... kat sini rangka manusia zaman dahulu ditemui... tak silap sadi manusia zaman neolitik


Ini pulak tapak archeologist yang buat penyelidikan masa zaman 1950an

Pemandangan dari dalam Gua Niah... Cantik... :)


Ini gambar kat dalam Gua Niah... ada banyak gambar sadi amik... tapi ni yang paling menarik... :)


Ini pulak gambar masa kat gua yang ada lukisan orang zaman dahulu kala a.k.a archeologist site... anyway... the most scary thing happen to me.... orang lain punya gambar semua ok... except for me... macam ada bende yang halang sadi amik gambar kat situ... masa tu sadi sorang-sorang kat situ... org lain dah blah... apa lagi... sadi pun ters je blah lepas sadi amik 3 gambar lain... lebih banyak mende tu....

Ini pulak pemandangan luar gua yang sadi amik selepas gambar yang gangguan di dalam gua tu... ok je kamera sadi sebenarnya... maksudnya... ada bende yang mengganggu laa tuuu... yelah... dalam trip ni 10 orang lelaki dan hanya sadi sorang je POMPUAN... huahuahuahua :D


Anyway... kerja pemeriksaan tu telah berjaya dan trip pun sangat menarik... walaupun banyak halangan masa sadi handle tis program... tapi sadi berjaya buat... itu satu pencapaian peribadi yang terbaik sadi... huahuahuahuahuahua :D

1 comment:

CuTeMiUt78 said...

oh tahniah sadi... mesti kita rasa puas kan klu sesuatu yg kita rancang berjalan ngan lancar... wah nice la g sana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...